Single itu indah : D

' Never say 'I like you' if you don't care.
Never talk about feelings if they're not there.
Never touch a life if you mean to break a heart '


  Semua orang ingin mencintai dan dicintai . Same goes as me ..
 sedar tak sedar,dah lama aku membujang .  (ceh ayat macam mintak kaki ) :D . Takde lah,kadang kadang memang la terasa sunyi .. nak jugak ada orang yg sayang kita , care pasal kita .. tapi tak pe lah .. dah takde org sayang nak buad mcm mana . Kalau nak pakwe angkat boleh ? :*

HUHU~teringat semalam sembang sembang dengan mama pasal admire :) Sekarang mama mcm dah open minded sikit lah ..
selamba je kitorang sembang pasal pakwe-makwe ni .. (adik aku yang syok cerita la sebab aku bukan ada pakwe pun) --' . cinta masa sekolah tak kekal . betul ke ? Hmm entah lah . best jugak ada admire ni .. HUHU
Ape ape pun , study tu penting . Aku pun malas nak dalam hati ada air terjun lah bagai .. single sudah .. tak payah nak pikir pikir gadoh la , ape la .. kan kan ? (Admire boleh kut ? :D )


*Aku nak simpan hati aku untuk orang yang betul betul aku sayang :)


☉Love is not finding someone to live with, It's finding someone you can't live without .

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda :)