This Fucking People

Huh ~ Actually saje nak buat luahan hati .. Luahan hati dari seorang PEREMPUAN . Ape perasaan bila kita dapat 'hadiah' cacimaki-and-whatsoever masa birthday ? sedih ? marah ? benci ? or takde perasaan ?
And itulah yg aku rasa .. Perghh memang sakit hati lah kan . baru je aku nak berbaik dgn kau and tiba tiba kau cari pasal pulak kan ? Bagi surat lepas tu mencarut lah hape . Ingat kau je reti ? Bajet kau baik sangat kea ? perangai macam pfffftt --' . kau kutuk kutuk aku , maki aku , buat cerita pasal aku , memang terbaik lah kan perangai kau .. cakap aku putar belit cerita la , apela . Pastu mencanang kat budak budak batch kau , aku ni perempuan murah . Perghh go die lahh >_< .         


Kau ingat kau baik sangat ke ? macam aku terhegeh hegeh sangat nak dekat kau . boleh jalann daaa ~
nasib baik la aku ni bukan jenis yang suka maki hamun orang . kalau tak free free je kau dapat setepek .
HUH~ Ada jugak spesies macam kau kat sini .. Bila aku suruh kau matured,kau kata ada kacau hidup aku ke? Memang la tak kacau hidup aku,tapi aku kesian kat awek kau nanti jea .. And lastly nak cakap,jangan cakap tak serupa bikin lahh kawan --'

*TAK GUNA SETIA TAPI MULUT SERUPA LONGKANG  .

Renung-renungkan dan selamat beramal ~



No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda :)