Allah Is The Best Create

Dengan nama Allah yg Maha Pengasih lg Maha Penyayang
 
 
* I wonder who will be my Imam *


  • Yang include me in a part of a big decision making. Yang boleh dibawa berbincang.
  •  Orang yang boleh membimbing saya ke jalan Allah. 
  • Yang boleh membuat diri saya lebih dekat dengan Allah. 
  • Yang sentiasa menegur dengan baik bila kesalahan dilakukan.
  • Orang yang tahu jaga maruah isterinya. 
  • Yang sentiasa menghargai segala usaha kerja isterinya. 
  • Yang memahami akan isterinya.
  • Bukan dengan orang yang pandang perempuan ni lemah and use that “I’m your husband. Disobey me and you’ll sin” power. And treat us more like a slave rather than their life partner.
  If someone says  I LOVE YOU FOR THE SAKE OF ALLAH, just reply with MAY ALLAH LOVE YOU AS YOU LOVE ME FOR HIS SAKE 

A woman dreams of a perfect husband
A man dreams of a perfect wife 
But They don't realize that Allah created them to complete each other . 

Ya Allah temukan lah aku dengan jodohku sebelum aku bertemu MU 
Ya Allah, aku mohon dekatkanlah dan cepatkanlah jodohku . 

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda :)