People Change , Memories Don't



WEBMISTRESS vs WEBMISTER
 

Kali ni nak post pasal apa ehh ? Aduhh idea idea please come to this super- duper cute little blogger puihhh ! haha seriously takdak idea nak tulis apa tapi disebabkan Hubby aku ni angin dia dah macam bertiup sepoi sepoi bahasa dah buat aura aura merajuk sentap gitu terpaksa la jugak gagahkan mata aku yang dah nak rabak tak tido tido dari 4 pagi tadi Wahh wahh dear mata yang cantik menawan , please be nice to me o.0 hahaha . Kali ni nak cerita How I met My DROP-DEAD Gorgeous Hubby nihh auww auwww gitu lohh :* Nak kata love in the first sight pun takde la jugak kan sebab berapa kali aku tengok dia tapi tak jatuh jatuh pungg Haha . lama lama tu baru laa fell in love-ly :D jangan nak sweet sweet ngat aihh ~ * Muntah pelangi Okay la first time kenal dekat facebook Wahh cinta mukabuku lah konon konon Pelik kan satu sekolah satu batch tapi dekat facebook jugak kenal nya Haihh yela masa tu aku freshie kat SERATAS ni memang tak menyempat pun nak usha sesiapa even batch sendiri . So sebenarnya dalam diam diam Hubby aku ni admired kat aku * ececehh bangga sekejapp Tu pun based on apa yang diceritakan oleh Hubby aku laa ni pun aku ulang tayang balik jea apa yang dia cakap ni . And then our puppy love begin .. Masa tu aku anggap cinta masa sekolah ni cinta monyet jea yela sebab tu masa tu fikir nak seronok aje kan . And aku fikir ishh macam complicated jea long distance relay sebab Hubby aku ada cakap dia takut dia jea yang bertepuk sebelah tangan and aku pun dengan selamba badak yang tak ada perasaan cakap dekat dia Don't hope on me too much Ya Allah kejam nya aku mesti masa tu dia rasa macam HOPELESS gila dah kan . *sorry my dear . After a couple month Hubby aku ni tunggu sampai ada part yang dia frust menonggeng gila , finally He's MINE ! He stole my heart and I'm planning for revenge so I'm going to steal his last name . Haha mula mula couple tu memang la sweet sweet bagai sampai kalau ada lori depan mata pun tak pandang dah Konon dia la paling handsome kan hahaha Bila ingat ingat balik kan adalah dalam 5 bulan knowing each other baru lahh berani nak calling calling wahh wahh betapa lama nya tu kan Haihh nak buat macam mana kan yang sorang tu malu malu yang sorang lagi pulak jual mahal * Ishh ishh siapa lah tu kan Lelaki ni senang rasa tercabar ? Betul kea entah la sebab aku bukan lelaki so kena la tanya yang tuan empunya badan sendiri kan  Perasaan aku ? Haha memang la jual mahal padahal dalam hati ni malu tapi mahu Cehhh masa ni dalam hati ada bunga bunga laa jugak even belum couple lagi tapi we were really closed dia ni macam teman tapi mesra aku lahh gitu haha . Seriously we had go through many obstacle but yet we still getting back and loving each other . I'm the most luckiest person as I've been given someone that mean so much to me ! 
Dear You,
       I am strong enough to remain FAITHFUL in a long distance relationship .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

So kali ni bermula lah pengembaraan seorang lelaki yg bertungkus lumus untuk mngambil hati orang punya blog ini ! hahahaha...*macam pelik kan ==" .Sebenar benar nya aku ni webmister  blog ni *eceewahh :p Alaaa ni pun terpaksa dan dipaksaan oleh hunny saya ni. Nasib baik la sayang,kalau tak titew tak main la blog blog ni aihhh.hahahah. Entah pape la nk tulis ni,err...emmm..ishhh..alaaa..aihhh..*bnyak ngat aihh mngeluh ni . Okay daa dpat dah idea ni *wink wink Haa,sbanar nya cita dia lagu nihh . First meet la katakan waktu prjumpaan hape idok teman pun tak tau laa. Teman nengok le si hunny ni. Amboih kerek nye dia ni *hati berkata kata la sngat Lepas tu idok brani le teman nok negur si dia ni sbb malu satu ehh bukan satu je mcm mcm prasaan  kuca kacir hape entah :p Waktu tu takde prasaan lagi and then satu hari ni.(ringkasan) teman mintak la number tapi tak di layan. takpe la nk buat mcm mna kann. Lpas tu ber IM aje di mukabuku. Lame la jgokk sampai satu hari tetiba dpat number tu *dari langit kot :p Dah dpat number fon tu okay texting mcm biasa lama la jugak sehingga terkeluar sesuatu perasaan yg dipanggil C I N T A *wahh wahh !! Kat situ la bermula nya titew nk flirt kan hati nya tapi tak dapat. And macam macam la sampai la jadi Sebuah couple :p and so on and go on and on line ==" Tapi dasyat gila relay ni,bnyak kali dah kecundang tapi still getback. And lastly kite pungg menganggap relay ni Insya-Allah bole kekal dngan izin Allah S.W.T. hahaha, first time tulis blog and feel ohhsem dude :D Cukup la ni nnti nnti la pulokk yea mana tau idea mencurah ke ladang gandum nanti bole la tulis smpai blog ni pungg takde space nk tulis dahh
  
things end but memories last forever  
Tak ada peraturan dalam dunia kalau kita suka ada seseorang, seseorang tu kena suka pada kita balik. Ada jodoh, adalah. Tak ada jodoh, kawan saja.

Allah janjikan bahagia itu untuk semua ツ

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda :)