No Money ? Talk To My Hand ~


* I Like Money but Money Doesn't Like Me *

". . .Ehh korang korang jum lepak midvalley sabtu ni bowling bowling tengah hari lampu disko warna warni ooohh , then makan jalan jalan window shopping bla bla bla ... " -micak buat cadangan . Okay korang LISTEN ! LISTEN ! LISTEN ! Sorry korang seriously tak bole nak join sebab tengah miskin tahap kedana poket kering kontang dah ni Wuuu Wuuu : / Gila lahh mentang mentang kawan kawan aku ni loaded loaded Aiyooo 0_o Jap jap aku tengok purse * Fuhh fuhh berabuk dah ni * bukak bukak Wehh apesal lalat jea yang terbang ni ~ Gila sadis hidup aku sekarang Wuuwuuu sobb sobb Aku tengah tunggu sekebun durian runtuh tapi tahun bila nak runtuh pung aku tak tau Tak pun tunggu jela duit tu keluar dari celah celah dinding rumah aku ni kea Woaahh gila awesome ~ -.- Haha apa boleh buat dah kerjaya aku sebagai surirumah tegar dah sebati dalam diriku ini *ayat redha jea Takpelah nak buat macam mana kan practise jadi wife orang apa salahnya Kalau aku kerja pung siapa nak sapu sampah mop lantai basuh kain sidai kain tu semua kat rumah ? sebab mama aku pun kerja so aku la kena buat semua ni . Ehh actually kan kat area rumah aku ni ada 99 speedmart baru bukak tauu and of course laa dia nak cari pekerja kan Dalam hati aku yang ada taman bunga serta rama rama yang berterbangan ni ada la jugak nak kerja kan tapi takpe lah nanti takde siapa pulak nak buat kerja rumah semua ni Yela ma aku penat penat balik kerja kena masak kemas rumah lagi Haihh kesian la kan so aku pendam kan jela hasrat hati nak kerja ni Wuuuu : < Maybe ni jela cara aku nak berbakti kepada kedua ibu bapa ku serta menjadi anak solehah puihh *Ayat mintak nak kena rejam dengan selipar jepun budak nihh ~ Haha nak buat cane kan Okayy berbalik kepada cerita diatas , sememangnya aku tak boleh join korang disebabkan masalah kewangan dan kegawatan ekonomi serta krisis hidup yang dialami oleh aku : 3 Minta maaf sangat sangat Yela aku nak topup pun terpaksa mengendeng ngendeng mintak simpati kat mak aku . Haha lagi satu kes time adik adik aku nak pergi sekolah then mama pesan jangan lupa bagi duit belanja Wahhh masa tu serious rasa nak nangis sebab aku sendiri tak dak duit dalam tangan memang ada telur ayam jea woihhh RM o.o1 lepas tu korek korek ada lahh jugak duit Fuhhh ~  
Aku hanya mampu menunggu duit jatuh dari langit -.- 

Sekian , nukilan hati seorang penanam anggur profesional .

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda :)