Addict Berbelogg ~



Kenapa Blogwalking itu best ?
  • Dapat ramai kenalan
  • Dapat cuci mata
  • Dapat tarik pembaca
  • Dapat tambah ilmu
  • Dapat cari idea
  • Dapat muhasabah diri

Fuhh patut la orang kata berblogging ni bole addicted . Nampaknya aku pungg dah terkena virus
 berkenaan hahaha berjam jam aku tahan dok mengadap benda ni . Tapi best jugak blogwalking ni , meninjau pemandangan alam sekitar belog belog orang lain serta usha cik akak dan cik abang yang punya belog tuhh Eeii gatai sungguh awokk nihh ~ hihi gurau gurau manja gitu sat gi cik ikan buntal rambut pacak marah pulopp ke aku heee ..
 Di samping ituu , *aisehh ayat bolehh juga menapak kat belog orang lain usha usha tutorial yang best best . Plus bole tambah follower bagi newbiess macam aku nihh . Aktiviti blog-walk-ing-ing ni kadang kadang bole menimbulkan rasa jealous kut haha yela tengok belog orang lain lawa jea guna Washed Denim Template tapi aku guna template biasa jea Hailoo sumpah JEALOUS
Ishh blogger dashboard yg baru ni sangat la memeningkan kepala kan kann Nak edit apa apa jea semua kat HTML . Paling sakit hati edit punya edit lepas tu ERROR . Dah macam Syntac Error dekat kalat tu jea dahh Uhhh geram gila then lepaskan geram dengan tekan keyboard punya laa kuat bagai nak tercabut gamak nya *hihi geram punya pasal ni . okayy laa mau sambung berjalan jalan nak ikut mehh laa :)

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda :)