Emosi tak stabil ?




Haii susah betul bila demam ni seriously kerja aku rasa cam nak ngamuk sokmo . Sampai hubby aku tanya
"...ni asyik moody jea kenapa hah?.. " Entah laa sakit sakit ni emosi macam tak stabil tak terkawal 
Asyik rasa nak marah jea . then hubby aku pulak jadi mangsa kan tak layan sikit marah hee~
nak buat camne nak perhatian lebih cenggini lerr .
 Alaa bukan selalu demam nii time time ni
jela nak manja manja pungg hihi . Haha pelik betul tapi kesian jugak kat hubby aku ni yela bila
dia tak text mula laa aku sent text perli perli Haha saja cari pasal nak buat bergaduh Err
hobi kut tu laa mana taknya tengah tengah text tetiba senyap .
Ni bagi la tau dulu nak pegi mana mana
kea haa tak gitu ? Eeii sakit pulopp hati kite ni tauu ~ haha walaupun aku cakap aku okayy tp pada 
hakikat nya tuhan saje yang tauu : ) takpe laa takkan laa benda remeh pun nak besar kan .
baik simpan dalam hati jea takde la gaduh pulok nanti kan .
Rasa nak cabut hidung ni oii .
gila sakai comot cam anak orang asli dah aku ni Eeii dengan hingus nyaa oymyygoshh ! 
Nasib baik sakit kepala ni dah hilang kalau tak aku guna hammer laa jawabnya baru baik sikit kan.
Conclusion , jangan bagi diri anda demam sesungguhnya anda akan kelihatan SANGAT COMOT ~

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda :)