Kinda Heartless :/

Sometimes, I'm pretend I'm okay .
So that, I don't have to annoy people with my problems .
Hmm Okayy listen to me , I'm sorry for what I did before You know the reason WHY  though and yeahh I messed all it up and we all did mistakes . I had no idea what i was getting myself into that hell things Urghh !!
I hope you can put this matter behind us and HOPEFULLY those incidents that make our bond stronger than ever ~
Seriously masa tulis entry ni I don't have any feeling at all Terasa macam aku blank plus hilang ingatan sekejap agak nya kalau apa apa jadi kat aku sekarang aku redha jea . Sedih sebak perasaan bercampur baur semua ada . Kadang kadang sampai aku sendiri dah tak tahu nak buat apa dah . Just feel like I'm dying slowly . .

Sebenarnya aku takut yela kan orang selalu cakap kalau couple lama lama ni, nanti dah kahwin mesti dah bosan. Yelah, kita dah kenal orang tu, dah tahu semua pasal dia, dah jemu kot tengok muka dia selalu kan ? *wipe tears hmmm. Betul jugak tu. Tetiba aku speechless bila dengar kawan aku cakap macam tu. Aku takut Aang bosan dengan aku, lagi lagi aku selalu ignore dia ,selalu sakitkan hati dia , selalu sangat buat dia jealous . Kenapa lah ni. Hmm. *peluk Domo  kadang kadang aku rasa aku patut mati je, so takda lah sesapa akan sakit hati kan? Takda lah Aang rasa macam ni, mesti dia bosan kan. Childish sangat kau ni Mimi  benda ni pun nak touching touching bagai .

For a single moment I want to feel like the universe isn't about to crush me and my heart isn't about to explode.
I wanna tell you how much I love you and ask you please not to leave me
Please? :'/ bila kita dah sayang someone tu, susah kita nak lepaskan dia kan ? susah kita nak lupakan dia . Banyak kenangan kita dengan dia semua .Yea, aku pernah rasa. Macam mana perasaan bila orang yang betul betul kita sayang, orang yang betul betul kita rely on tetiba tinggalkan kita , ignore kita I've experienced it . It's hurt. That's why bie kite taknak rasa benda tu lagi. Kite mintak maaf selalu sangat buat macamni kat bie selalu sangat ignore bie kan :'/  I'm so sorry. I can't please you like anyone can do! I' m suck ! Yes, I am but please, jangan tinggalkan kite kayy ? :'/

I really don't know what I felt right now. Heartless ? Worthless ? Useless ? Yes, I do feel ! It just . . . hmm ? I' m sick of trying to please everyone honey, especially you, but the end all I know is I just hurting them . Hurting you :/ I'm tired of crying , yeah. I'm smiling but deep inside I'm dying ! I don't feel you will ever want to love me till the end of time after what I've done to you, teruk kan kite ? hmm *tears burst*

It's okay . Don't cry, stay strong . Fake a smile and move on ! :| takkan lah dia nak layan kau 24 jam kan ? Kau baru gf dia kayy , he needs some times with his friends, like you do . So, just let it be takpe lah kalau dia tak layan kau pun, biasa biasa kan lah, nanti pun bila sama sama dah further study, dia busy, mesti tak terr layan kau punya. So , start lah rasa dari sekarang Seriously bie layan kite dah cukup sempurna dah cuma kita dua dua tak tahu dekat mana silap nya kan It's okay dear I will be okay Yes I'm okay I will try
 
I wish I don't care enough bout this things . Hmm

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda :)