Unforgiveable Night



Pejam celik pejam pejam pejam celik celik dah 3 bulan 3 hari aku memegang jawatan sebagai pelajar lepasan SPM . wohoo tahniah tahniah ! -.- Dan selama ini juga lah aku telah menjadi pekebun anggur yang termahsyur lagi gah seantero dunia *tak habis habis lagi bangga :p Hahaha tak lama lagi result nak keluar dah Wuuu takut nyahh ~ semalam tetiba terpikir kira dah banyak laa kan aku buang masa . Haha chill lahh lepas masuk u nanti baru aku tau laut tu luas kea tak * ehh ada kena mengena tak hantam saja lahh labu ~ Sebenarnya subjek yang aku takot kantoi  is subjek sejarah Wuu wuuu gila kentang Mister Potato cakap sama u ollss ~ Memang time subjek tu , malam tu tak tau laa aku study kea tak Hahaha dah pukul 12 baru nak start bukak buku hoho banyak lagi chapter tak cover lagi woiii ! Dan dan bukak page depan cacing kerawit dalam perut aku ni haa merengek pulak duhhh satu hal laa pulak . takpe laa dengan kemalasan yang melanda pergi la buat hot milo sebab nak bagi cacing kerawit aku ni kenyang dulu kan -.- okayy dah kau duduk diam diam kat situ ~ Tetiba rasa lapar okayy takpe laa sebelah tangan pegang buku sebelah lagi pegang la segala jenis makanan yang ada . Aduhh tak bole nak concentrate laa mcm ni kena makan elok elok dulu ni tak asyik nak mengunyah jea otak dah entah kemana . Huh lega dah kenyang then study laa mcm biasa and then tetib ada bunyi bising gila Hell what ? kucing gaduh laa pulokk eeii geram gilaa rasa nak campak jea botol nutella tu biar kena sekor sekor Haha hilang mood nak study . ''. . Alaa dah tak payah tension tension aku dah stop study ahh esok aku redha jea.jum main game kat phone aku. . " Okayy credit to NURUL HUDA sebab dah berjaya pengaruh minda aku Hahaha DOUBLE-PEACE aku bagi kat dia terbaik laa sayangg intan payung berlian aku ni so aku pungg stop study and start main game Tengok tengok jam dah pukul 4 setengah haa mula lah menggelabit banyak lagi tak baca . Haha terpaksa laa tahan mata baca selagi yang mampu kan . At the end of that night , aku tak tido disebabkan banyak lagi tak baca plus kucing kucing yang telah memporak-perandakan hidup aku pada malam tu .

The End

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda :)