Bersyukur dgn result SPM ~


Alhamdulillah , walaupun result aku tak seGEMPAK orang lain tapi aku bersyukur .
Allah knows best Mungkin rezeki aku kat tempat lain .. tapi jauh disudut hati ni sedih 
la jugak sebab aku rasa aku tak dapat nak banggakan parents aku lagi tapi nak buat
macam mana redha aje lahh kan .. Nasib baik parents aku sangat supportive and now
aku dah boleh terima . Mungkin effort aku still tak cukup lagi or maybe sebab aku hanya 
jaga hubungan aku sesama orang lain tapi hubungan aku dengan Allah entah kemana ..
Lama aku muhasabah diri .. Bila fikir orang yang aku sayang - hubby aku , parents aku 
result seriously rasa sebak sangat . Tipulah kalau kata tak frust kan .. aku pun manusia
biasa yang ada hati dan perasaan hmm takpe lah nak buat macam mana mama pun cakap
takpe lahh janji dah usaha . Hmm lepas ni tak nak main main dah Rasa menyesal sangat.
Further study ni aku dah pilih course yang aku betul betul minat Insyallah kalau ada
rezeki dapat laa kan . Matrik ? rasa nya tak kut sebab aku rasa mcm tak mampu la
nak catch up the whole syllabus dalam masa setahun wow ! tak cukup genius lagi ni .
Dah laa aku ni pungg otak macam siput sedut sikit haihh karang naya jea kan . Prefer
u aje tak kisah laa u apa pun tapi harap sangat course yg aku minat tu dapat .

Life is a test . dear Allah ,sometimes its hard for me to understand what you
really want to happen .
But I trust you , I know you will give me the best 

Look back and thank Allah . Look forward and trust Him

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda :)