Fact about Februarians ~



Tadi kan aku godek godek laa cik Google lepas tu tetiba terjumpa ni --> Perwatakan Melalui Tarikh Lahir Wahh bole percaya kea ni entah la aku pungg percaya gitu gitu aje laa . Okayy jom kita tengok ada tak yang sama kayy Here we go ; -

~ FEBRUARI ~

  • Berfikiran abstrak *aku ingat lukisan je yg ada abstrak.
  • Bijak dan pintar *I'm just like an ordinary teens
  • Perwatakan mudah berubah ubah *okayy i think so
  • Mudah menawan orang lain *err.. not my fault kayy ?
  • Agak pendiam * dalam mulut aku banyak emas laa
  • Jujur dan setia pada segala galanya *hubby aku tengok ni mesti kena kutuk kawkaww -.-
  • Keras hati *ohyeahh itu memang terr sangat betul
  • Mudah memberontak apabila dikongkong *hempas pintu ~
  • Suka benda adventure *ohh yes yess
  • Emosi mudah terluka *memang kuat sensitif pungg
  • Mudah mempamerkan marah *Aang kata aku garang . garang ke ?
  • Tak suka benda remeh temeh *serious talk !
  • Suka berkawan tapi tak tunjuk *pemalu kan hahaha
  • Bercita-cita tinggi , kuat berangan *kuat imaginasi mcm spongebob :o
  • Suka hiburan dan sukan *boleh laa
  • Sangat romantik pada dalaman bukan pada luaran *susah nak tunjuk la ni
  • Boros *frankly speaking , YES ~ haha
  • Sifat cemburu yang amat tinggi *ehh biasa lah perempuan hee .

Haha so mostly fact yang dekat atas ni 99 percent NO DOUBT memang betul laa lagipun ni hasil kajian Dato' Dr Haji Fadzilah Kamsah takkan laa dia keluarkan statement yang tak betul kan .
Hmm till then .  dah tak tau nak tulis apa ni kekurangan idea plus sumber inspirasi aku tengah buat pakatan merajuk dengan aku haihh sabar sabar Mimi dia nak mengada dengan kau tu so layan kan aje lah ehh ~

I want someone that loves me for who I am but somehow still inspires me to be a better person
 
Guess what ? I've found him

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda :)