Alahai SPM . Kau buat aku Takut !




 

".. Dan setelah kamu berusaha dan berazam , hendaklah kamu tawakkal kepada Allah .."

21 . MAC . 2013 - esok
Hahh Awak awak awak yang batch 95 tuh . tahu awak tengah dupdap dupdap kan kan ?
Aiyooo sama lahh kita beb . Huu seriously takot sesangat nihh . Ketaq lutut baq hang oii ~ 
Seriously rasa macam ohmyyyguchhhyy ! betul ke esok result dah nak keluar kenapa aku rasa 
macam baru lepas sobb sobb sedih dah habis paper BIO ? *tak sanggup lagi aku ... Uhukk uhukk 
aku rasa nak pengsan sekarang oiii ~ Debar jangan cakap laa sekarang hanya mampu redha dan
tawakkal *bak kata Zak . Haha wuuu gila menyesal dulu malas study plus study last last minute .
Ehh macam mana ni aku tak cukup tinggi and gemuk lagi ni nak mengadap kawan kawan aku nihh
Sesapa yang tegur aku dah gemuk tu memang aku tabik spring la serious aku belanja dia makan esok
hahaha bangga weyh dah gemuk ni ~

FAKTA

  • Ada pelajar yang bunuh diri akibat result SPM dia . Spm dia ok tapi dia rasa macam gampang. So,dia pi bunuh diri. Erk ! -.-
  • Yang jadi gila pun ramai gak time study kaw-kaw nak mampus sebulan sebelum exam SPM. Dapat SPM tak berapa best. Jadi gila terus
  • Ada jugak yang mak bapak tak tau nak letak muka bila result  anak dia tak berapa bagus. Ini berlaku pada ibu bapa yang elit punya orang. Golongan bangsawan kea keparat kea dan yang sama waktu dengannya .
  • Lari dari rumah sebab SPM teruk. Takut ayah marah ? Alasan ajer tuh. Nak ikut jantan pergi mana-mana ajer asalkan jangan balik rumah . Mohon rejam ini budak .

" .. dan kami pasti akan menguji kamu dengan sedikit ketakutan, kelaparan, 
kekurangan harta dan jiwa.. "

 # Belajar bukan sebab nak periksa , tapi sebab Allah #




No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda :)