Rindu Rindu ~



~ A friend knows the song in my heart
And sings it to me when my memory fails ~
 
 


Semalam Auffa text tanya nak join tak pergi karnival Mara dekat PWTC sabtu nii . Hahh apa tu ? *nganga sekejap Haha sebenarnya aku pungg tak tauu apa natang nya karnival ni . Entah macam karnival Jom Masuk U tu ke ? Yang karnival tu pungg aku malas nak pergi ni lagi laa dengan kegawatan ekonomi yang melanda aku semenjak 4 bulan yang lalu . huhh memang susah laa nak berjalan kemana mana kan Wuuu ke-sobbsobb-an laa aku sesorang tengok member lain sedap joli gaji depa aku pulak asyik perabih beras kat rumah hahaha
 Back to the storry morry aku pungg tanya laa Auffa ni haa siapa lagi yg pergi . *cehh padahal dalam hati ni bukan aku nak pergi sangat benda alahh ni eksyyen lebeyhh hihi Takde ahh rindu nak jumpa member member sekolah lama nii *excited excited 0_o " Ehh faa siapa lagi yang pegi ? Aku ikut major tauu kalau ramai pegi aku pegi laa " - Ohh ramai laa yang nak pegi Raja Mira Liya Pika Fana Zera haa abih semua dah aku sebut ~ Wahh ramai ramai laa best sebab lama gilaa dah tak jumpa korang kan . Last jumpa time bila ehh haha tak ingat tapi yang aku ingat time korang tegur aku dah tinggi Wahh wahh ! tinggi apa-kebenda-nya mehh datang sekolah aku aku tunjuk tinggi gergasi pungg ada meyhh hihi Entah bila lahh kau nak tinggi ni Mimi haihh rasa nya masa kecik kecik dulu selalu jea makan Appeton tuu . Isshh tipu betul -.- Dah dah okayy conclusion nya aku kena laa tunggu diorang confirmkan dulu mcm mana sebab aku bole jea keluar dengan bantuan rakyat yang akan diberikan pada aku oleh ayahanda ibundaku terr-awesome kelak ~


No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Pesanan Anda :)